Monday, August 24, 2009

1st - 1st~

25 Ogos 2009 bersamaan 4 Ramadhan. Sangat buhsan dimana gua create blog ni setelah lapanratussemilanpuluhlima kali refresh page-page forum yang selalu gua layari. Memang rasa bosan, sampai kadang-kadang tu gua rasa macam nak surfing guna kaki. Dan, untuk menghilang kan boring, terfikir pulak nak buat blog walaupun takda apa-apa dalam kepala hotak. So gua create blog ni untuk menghilangkan rasa boring gua dekat dalam makmal sistem asas keluar/masuk (bios lab). Padahal memang gua ni fail bab-bab mengarang ayat ni, tetapi akibat dah mula dari masuk kerja ni sampai sekarang, memang kerja gua nganga je dari pukul8 sampai 5.30.
Dah boring sangat, gua nak belajarbelajar la jadi bloggers pulak. huhuhu.

So, nantikan next entry yang merapu ntahapaapantah.

No comments:

Post a Comment